Search:

Type: Posts; User: wayoflife

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.11 seconds.

  1. :cheesy: It's a slippery slope :crazyeyes: ...

    :cheesy: It's a slippery slope :crazyeyes:



    Would have preferred to get it bedlined but beggars can't be choosers. Just took what we could get. Will most likely get it bedlined soon though.
  2. Thank you :) Thanks :) Got a little...

    Thank you :)



    Thanks :)



    Got a little dirt in but we needed to get back home.
  3. By the time you're ready, they may come with a...

    By the time you're ready, they may come with a diesel :)



    I don't think there would be enough room. You have a resonator - BIG ASS MUFFLER and then another bullet before the tailpipe....
  4. Thanks! Hope you're able to get one sooner than...

    Thanks! Hope you're able to get one sooner than later. :yup:



    Thank you. We've got BIG plans for it and looking try a few new things as well. Coverage of it all coming soon :)



    Yeah, our...
  5. Replies
    5
    Views
    143

    Manual transmissions don't need a skid.

    Manual transmissions don't need a skid.
  6. Replies
    5
    Views
    143

    :cheesy: :cheesy: :cheesy:

    :cheesy: :cheesy: :cheesy:
  7. Replies
    6
    Views
    156

    Yeah, I'm with you on this :icon_crazy:

    Yeah, I'm with you on this :icon_crazy:
  8. Replies
    31
    Views
    829

    Very cool - need to test mine out :yup:

    Very cool - need to test mine out :yup:
  9. FIRST DAY HOME - All Around Pics Because there's...

    FIRST DAY HOME - All Around Pics
    Because there's no way this Gladiator will remain stock or at least, not for long, Cindy and I decided to take some all around pics so that we have a record of what...
  10. BONUS PHOTOS The following are a few extra bonus...

    BONUS PHOTOS
    The following are a few extra bonus photos that we took on our way up to Idaho, at the dealership and on our way back home again.

    Being that we went from having to wait weeks for...
  11. VIDEO : Our Brand New Jeep Gladiator - Close Up Look & First Impressions

    ONE... OH... NINE!!! That's how long it took for use to finally get our brand new 2020 Jeep JT Gladiator Rubicon - a ridiculous 109 DAYS! And the craziest part about the whole thing is - this isn't...
  12. Replies
    12
    Views
    237

    Glad you enjoyed the pics :) Be way cool...

    Glad you enjoyed the pics :)



    Be way cool if you could join us some day :)



    Love being out in the middle of nowhere :)
  13. EVO sells a bracket that goes in between the...

    EVO sells a bracket that goes in between the bumper and fairlead and you can mount lights to it. If you're not going to run a stinger, you can also drill into the bumper and attach lights to it that...
  14. Replies
    12
    Views
    237

    For day 3, we decided to head out a bit further...

    For day 3, we decided to head out a bit further and cover about 100 miles out in the middle of nowhere.
    https://www.wayalife.com/photos/_data/i/upload/2019/07/08/20190708203032-bf23ffb0-me.jpg
    ...
  15. Replies
    12
    Views
    237

    We spent most of the following day shopping for...

    We spent most of the following day shopping for parts and making repairs.
    https://www.wayalife.com/photos/_data/i/upload/2019/07/08/20190708203007-030c4129-me.jpg

    And, once we were good to go...
  16. Replies
    12
    Views
    237

    Fun Run Pics from a Few Weeks Ago

    Okay, so the following pics were actually taken over the the 4th of July weekend and so yes, they are a bit on the crusty side but I thought they were still worth sharing being that they highlight a...
  17. LOL - happy to hear you enjoyed the video and the...

    LOL - happy to hear you enjoyed the video and the next installments are coming your way very soon :)
  18. Replies
    554
    Views
    44,792

    LOL - too funny. The skid looks great in black....

    LOL - too funny. The skid looks great in black. Like it should have come from the factory :thumb:
  19. Replies
    197
    Views
    13,791

    Awesome my friend!! Looking real good :thumb:

    Awesome my friend!! Looking real good :thumb:
  20. Replies
    62
    Views
    2,099

    Yup. It's all clear as day to me now. I'm happy...

    Yup. It's all clear as day to me now. I'm happy for him but the whole thing really was BS and so was all the crap I was being told. Glad we finally dropped ours and went for whatever we could get.
  21. Replies
    62
    Views
    2,099

    Thanks guys! There were times when we seriously...

    Thanks guys! There were times when we seriously thought this day would never come :crazyeyes:





    LOL - ain't that the truth!
  22. Replies
    62
    Views
    2,099

    Thanks Billy :) Yeah, what's total BS is...

    Thanks Billy :)



    Yeah, what's total BS is that my friend picked up his LE today and turns out that his VIN, well, it was one ahead of me instead of being one behind. This in spite of me placing...
  23. :cheesy: Got home at about 1am and just trying to...

    :cheesy: Got home at about 1am and just trying to tie up loose ends before getting back to real work :D
  24. Replies
    62
    Views
    2,099

    Thanks Marlo. Last I heard, the LE we ordered was...

    Thanks Marlo. Last I heard, the LE we ordered was on a rail in Rawlins, WY. :crazyeyes:
  25. It was a good design but no, I wouldn't either. ...

    It was a good design but no, I wouldn't either.



    Yup, pretty much the same thing. You interested in a used LoD? LOL
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4